A vásárlástól 14 napig elállhat minden lakossági vásárlónk. A bontatlan csomagolású sértetlen termék visszaküldhető elérhetőségeinken megadott címre.
Közületi vásárlás esetén az elállási jog nem érvényesíthető, azonban kicserélési és garanciális jogok érvényesek céges vásárlások esetén is.
Kérjük elállási szándékát emailban is jelezze felénk az info@makeuplaza.hu email címünkön.
Amennyiben a termék hibás, garancia érvényesítési szándékát is jelezze emailban. A lejjebb olvasható törvényben biztosított garanciális feltételek vonatkoznak vásárlóinkra.
JÓTÁLLÁS, SZAVATOSSÁG, ELÁLLÁS JOGA
Kínálataink között kizárólag megbízható gyártók termékei szerepelnek. A termékeket feladást megelőzően ismételten ellenőrizzük, hogy a Megrendelőhöz kifogástalan, hibátlan állapotú áru kerüljön. A legnagyobb gondosság mellet is előfordulhat azonban, hogy a Megrendelő valamilyen okból elégedetlen a termékkel. A Make Up Plaza mindent megtesz azért, hogy a vásárlói kifogást a vonatkozó jogszabályokkal összhangban a lehető legrugalmasabb módon kezelje.
Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Polgári Törvénykönyvben (továbbiakban: Ptk.)
a 151/2003. és 19/2014. (IV. 29.) NGM rendeletben foglaltak az irányadók.
A szavatosságról és jótállásról szóló tájékoztató:
A szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsájtott számlát vagy nyugtát - a Fogyasztó bemutatja. Szavatossági igénye érvényesítésekor a szerződés megkötését a Fogyasztónak kell bizonyítania.
1. Kellékszavatosság
- Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Ön a termék hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
- Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
Ön - választása szerint - az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
1./ Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.
2./ Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
- Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő...., de legfeljebb egy év.
- Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
- Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a .... vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
2. Termékszavatosság
- Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön - választása szerint - az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
- Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
- Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
- Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
- Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.
- A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet.Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.
[Ha a vállalkozás jogszabály vagy szerződés alapján jótállásra köteles, az alábbi 3. pont beillesztése is szükséges a tájékoztatóba:]
3. Jótállás
- Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Hibás teljesítés esetén szerződés/... alapján a ... jótállásra köteles.
- Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?
- Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?
A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.
A szavatosságról általánosságban:
a termékek forgalmazása mindenben megfelel a hatályos magyar jogi előírásoknak. Az általunk eladott termékekre biztosítjuk a vásárláskor hatályban lévő jogszabályokban előírt szavatosságot. A nem tartós fogyasztási cikkek szavatossága fél év. A vevő köteles az átvett terméket a lehető leghamarabb megvizsgálni és a felmerülő hiányt, hibát haladéktalanul, de legkésőbb az áru átvételét követő 3 napon belül a Make Up Plaza-nak bejelenteni.
A kozmetikai, higiénés termékek szavatossága:
felhasználhatósága egyedileg és a gyártás idejétől függően is változó. A felhasználhatosságuk a dobozon, a terméken, a magyar nyelvű leírásban vagy a csomagoláson van feltüntetve.
A táskák, székek szavatossága:
a szavatossággal az eladó felelősséget vállal azért, hogy az eladáskor hibátlan terméket adott át a vevőnek, tehát nincs olyan rejtett hibája (pl. gyártási hiba), amely csak később fog kiderülni. Átvételkor javasoljuk a termék ellenőrzését, mert amennyiben a vásárlás időpontjában ismerte, vagy ismernie kellett a hibát, akkor szavatossági igénnyel nem léphet fel. Kellékhiba esetén az Ügyfél köteles az árut szakszerűen tárolni, a tárolás szakszerűtlenségéből eredő károkért a Make Up Plaza Kft. felelősséget nem vállal. A Make Up Plaza Kft. jótállási, szavatossági kötelezettsége megszűnik, amennyiben az ügyfél, vagy harmadik személy a Make Up Plaza Kft. írásbeli hozzájárulása nélkül változtatást hajt végre, vagy javítást végez az átvett terméken. A szavatossági vagy jótállási igény érvényesítésének feltétele a számla eredeti példányának a Make Up Plaza Kft. részére való átadása. Egyebekben a szavatosságra és jótállásra a hatályos magyar jogszabályok az irányadóak.
Egy termék akkor minősül hibásnak,
- ha a vásárlás időpontjában nem felel meg a jogszabályban előírt tulajdonságoknak,
- ha nem rendelkezik az azonos fajtájú termékre jellemző minősséggel,
- ha alkalmatlan ugyanazokra a célokra, melyre azonos fajtájú terméket rendszerint használnak,
- ha nem rendelkezik a termék leírásában, illetve mintában szereplő tulajdonságokkal,
- ha nem lehet arra a célra használni, amit a vevő elképzelt, és amivel a forgalmazó is egyetértett.
Szavatossági igénnyel fogyasztói szerződés esetén elsősorban a 2 év elévülési határidőn belül lehet fellépni. Felelősségünk megszűnik a termék nem rendeltetésszerű használata (pl. túlterhelés, hanyag tárolás), átalakítása, erőszakos nyitása, gondatlan kezelése esetén. Nem garanciális meghibásodásnak minősül továbbá, ha a terméket külső hő-, vegyi , vagy túlzott fizikai hatás érte. A szavatosság nem terjed ki a természetes elhasználódásra, valamint a vásárlás után keletkezett sérülésekre (töréskár pl. utazás során repülőn, buszon stb.). Ilyen esetekben javasoljuk, hogy kérjen kárfelvételi jegyzőkönyvet az illetékes társaságnál.
Javítás, csere:
A szavatosság érvényesítése csak abban az esetben lehetséges, ha a kifogásolt termék mellett a Vásárló bemutatja az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot (számlát). Ezt követően a kifogásolt termék bevizsgálásra kerül. Ha bizonyítást nyer, hogy a hiba gyártási hibából (és nem az előzőekben említett külső behatásokból) ered, a javítás/csere költsége a forgalmazót terheli. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy áruházunk webáruházként üzemel, így csak abban az esetben tudjuk a cserét biztosítani, ha a termék rendelkezésünkre áll, pótolni tudjuk azt.
Nem kozmetikai termékekre vonatkozó javítás, csere:
a Fogyasztó által hibás termék esetén igényelhető jogosultságoknak kötött
sorrendjük van, tehát a szavatossági jogok tartalmától és gyakorolhatóságuk sorrendjétől eltérni nem lehet:
1./ A fogyasztó első alkalommal kijavítást, kicserélést kérhet. Amennyiben ezek egyike sem lehetséges, vagy a vállalkozás azok teljesítését nem vállalja, akkor kérheti vissza a fogyasztó a vételárat.
1.1/ A kijavítás és a kicserélés közül a fogyasztó választhat, de nem választhatja azt, melynek teljesítése a vállalkozás számára aránytalan többletköltséget eredményez. Azaz, ha egy táska javítási költsége 6000-6500,- Ft és maga a táska 60.000,- Ft, akkor a vállalkozás ragaszkodhat a javításhoz
a cserével szemben.
Fogyasztói jogok
- A vásárló kérheti a hiba kijavítását
- a vételár leszállítását
- a hibás áru kicserélését
(A panaszról jegyzőkönyv, a javításról munkalap készül.)
Jótállás kozmetikai termékeknél:
A kozmetikai és higiénés termékekre a Ptk. és a 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet törvényi előírása az iránymutató. Jótállás csak az egyes tartós használati cikkekre vonatkozik.
Jótállás tartós használati cikkeknél (székek, elektromos mobil stúdiók):
A fogyasztó a hiba felfedezése után, a körülmények által lehetővé tett legrövidebb időn belül köteles kifogását az eladóval közölni. A fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről szóló 19/2014. (IV. 29.) NGM rendeletben szerint a forgalmazónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze. A jótállás időtartama 12 hónap. A sminktáska nem minősül tartós használati cikknek.
Hibás teljesítés esetében (hibás termék esetében):
Amennyiben nem azt a terméket kapta meg, amit megrendelt, vagy bizonyítottan hibás a termék, úgy haladéktalanul jelezze telefonon vagy levélben és azt díjmentesen kicseréljük. Tekintettel arra, hogy webáruház vagyunk, nem minden termék található raktárkészleten bejelentéskor és nem minden esetben tudjuk pótolni azt.
Hibás teljesítés esetén Ön kérheti a termék:
1.) kicserélését,
2.) árleszállítását,
3.) vétel elállás jogát,
4.) értékegyeztetéssel cseréjét.
Amennyiben raktáron van a termék, úgy azt kicseréljük és a kicserélendő áru visszaérkezését követő munkanapon feladjuk. Amennyiben nincs raktáron a termék, úgy Megrendelő eldöntheti, hogy fenntartja-e a megrendelését, megvárja, amíg a termék megérkezik és kicseréljük, vagy visszatérítjük a teljes ár egy részét, vagy ár-érték egyeztetéssel egy másik termékre cseréli, vagy elállhat a vásárlástól. A raktárkészlet alakulása az aznapi rendelések feldolgozása után történik. Vannak termékek, melyek nem utórendelhetőek, nem pótolhatóak.
Hibás termék esetében a megvásárolt terméket csak abban az esetben cseréljük ki, ha azok bizonyítottan hibásak.
A szavatossági igény leértékelt áru esetén is érvényesíthető, ilyenkor is lehet minőségi kifogással élni, amennyiben a kereskedő nem jelölte meg a leértékelés okát. Fogyasztóvédelemmel kapcsolatos jogszabályokat, rendeleteket IDE KLIKKELVE tekintheti meg.
Szállításból eredő hibák: a Make Up Plaza Kft. a tőle telhető legnagyobb gondossággal csomagolja be hibátlan termékeit és ellenőrzi a termékek épségét feladás előtt. A csomag átvételét követően minden esetben ellenőrizze a csomag és a benne lévő termék sértetlenségét. Ha megoldható, akkor a szállító előtt, de szállító nem kötelezhető arra, hogy megvárja, amíg Ön kibontja. Amennyiben a kiszállított áru megsérült, úgy legkésőbb a következő munkanapon kérje jegyzőkönyv felvételét a helyileg illetékes postahivatalban. Csak ebben az esetben tudunk panaszt elfogadni. A jegyzőkönyv hiányában nem áll módunkban terméket kicserélni, panaszt elfogadni. A jegyzőkönyv felvételének menetét IDE kattintva el tudja olvasni, s a gyors megoldás érdekében annak pontos betartását szeretnénk kérni.
Termékcsere:
Amennyiben a termék nem hibás, hanem szín vagy egyéb nem megfelelősség miatti termékcseréről van szó, úgy a cserét értékegyeztetéssel bármikor kérheti telefonos vagy írásos megkeresés útján. A bejelentést követően írásban e-mailban visszajelzünk, majd utána juttassa vissza részünkre a kicserélni kívánt terméket minden papírjával együtt, biztonságosan becsomagolva (ahogyan mi küldtük). A vissza és újra kiszállítási költségek a Megrendelőt terhelik. Utánvétellel visszaküldött termékeket nem áll módunkban átvenni. Higiénés okok miatt csak abban az esetben cserélünk ki terméket, ha azt bontatlanul, sértetlenül, eredeti csomagolásban, hiánytalanul szolgáltatja vissza részünkre minden a csomagolásban talált papírral. A termék visszaérkezését követően a felbontásról videófelvételt készítünk. Amennyiben a termék sérülten érkezik vissza és nem volt biztosítva, úgy sajnos nem áll módunkban kicserélni.
A makeuplaza.com webáruház mentesül a szavatossági felelősség alól a Ptk. alapján:
A webáruház kisebb hibával rendelkező termékeket is felkínálhat eladásra (pl. esztétikai hiba, szállításból eredő hiba, kisebb gyártási hibák stb.) akár akció és/vagy leértékelés keretében is. A hibákról minden esetben pontosan van Vásárló tájékoztatva a megrendelés előtt. A hiba pontos leírását a termékleírásnál találja a termék fotója mellett a webáruházban. A hiba pontos megismerése után Vevő a megrendelés leadásával tudomásul veszi és elfogadja, hogy ismeri a hibát. Az ismert hibából adódó termékvisszaküldéseket nem áll módunkban kicserélni.
Panaszok kezelése:
A panaszt írásban vagy szóban jelentheti be nekünk. Elérhetőségeinket a "Kapcsolat" menüpontban találja. A bejelentésekor elbíráljuk a vásárló panaszát, majd a kifogásáról jegyzőkönyvet veszünk fel, amelyben rögzítjük:
- a Fogyasztó nevét, címét,
- a termék megnevezését, vételárát
- a vásárlás időpontját,
- a hiba bejelentésének időpontját,
- a hiba leírását,
- a Fogyasztó által érvényesíteni kívánt igényt,
- a kifogás rendezésének a módját.
Ha a Fogyasztó igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tudunk nyilatkozni, álláspontunkról legkésőbb három munkanapon belül értesítjük a Fogyasztót.
Felhívjuk figyelmét, hogy amennyiben a Make Up Plaza Kft. álláspontja az Ön számára nem elfogadható, akkor döntésünkkel szemben - panaszának jellege szerint - az alábbi szervekhez fordulhat:
Vita esetén javasoljuk Székesfehérvári Békéltető Testületet (8000 Székesfehérvár, Hosszúséta tér), majd sikertelen megállapodás után a Székesfehérvári Bírósághoz folyamodást.
Jótállásra és szavatosságra vonatkozó igényét a "Kapcsolat" menüpontban található ügyfélszolgálati telefonszámon, vagy elektronikus levélben, valamint postai levélben is jelezheti nekünk.
Az Eladó szavatossági és jótállási felelõsségére a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet és a 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet az iránymutatóak. Szavatosságról és jótálássról tájékoztatást az Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság www.nfh.hu weboldalon talál.
Panaszával az alábbi szervhez fordulhat:
Fejér Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség
Cím: 8000 Székesfehérvár, Piac tér 12-14.
Postacím: 8050 Székesfehérvár, Pf. 936
Telefonszám: +36 22 501 751, +36 22 501 626,
Telefax: +36 22 501 627
E-mail: fogyved_kdf_szekesfehervar@nfh.hu
A VÁSÁRLÁSTÓL VALÓ ELÁLLÁS JOGA
A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében a Fogyasztó élhet a vásárlástól való elállás jogával indoklás nélkül.
A Polgári Törvénykönyv és a 45/2014. (II.26.) kormányrendelet alapján csak a magánszemélyek (természetes személyek) minősülnek fogyasztónak. Csak a fogyasztókat illetik meg internetes vásárlás esetén a fogyasztói jogok (így az indokolás nélküli elállás joga is). Tehát ha cég nevére kér számlát, úgy nem élhet a vásárlástól való elállás jogával.
A termékek helytelen használatából, tárolásából, tisztításából vagy szállításából eredő károkért felelősséget nem vállalunk.
A vásárlástól való elállás jogát a Fogyasztó abban az esetben érvényesítheti, ha a megrendelését átvette. Fogyasztó az áru átvételét követő 14, azaz Tizennégy napon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól szóban telefonon vagy postai úton írásban, vagy elektronikus levélben e-mail-en keresztül. Ebben az esetben a Make Up Plaza Kft. köteles haladéktalanul, de legkésőbb a törvény által megahtározott 14, azaz Tizennégy napon belül a Fogyasztó által kifizetett összeget visszatéríteni a megadott bankszámlaszámra történő utalással, vagy megbeszéltek szerint. Eladó a szállítási díjat is visszafizeti Fogyasztó részére. Fogyasztót a termék visszaküldésének költsége terheli. Ha több terméket rendelt és nem az összes terméket kívánja visszaküldeni, úgy arányosan térítjük vissza a szállítási költséget a visszaküldendő termék(ek)re.
Eladó követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő károk megtérítését Fogyasztótól. A visszaküldött termék visszaérkezéskor megvizsgálásra kerül. A termék tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges mértékű kipróbálást meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért a Fogyasztó felelősséggel tartozik az Eladó felé, és azt meg kell térítenie részére.
Írásban történő elállás jelzése esetén elegendő Fogyasztónak az elállási nyilatkozatot 14, azaz Tizennégy napon belül elküldeni Eladó részére. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe.
E-mail címünk: info@makeuplaza.hu
Postacímünk: Make Up Plaza Kft. 1111 Budapest, Bartók Béla út 28/B. IV/1.
Telefonszámunk: 00 36 20 94 66 118
Kérem, hogy a termék árának visszafizetéséhez küldjön részünkre postai úton vagy elektronikusan egy bankszámlaszámot (név, számlaszám), ahova az összeget visszautalhatjuk. A termék árát annak visszaérkezését követően a jogszabályoknak megfelelően utaljuk vissza, legfeljebb 14 napon belül.
A terméket javasoljuk, hogy ajánlott küldeményként, értéknyilvánítással együtt adja fel címünkre a legnagyobb biztonsággal becsomagolva, valamint helyezze a csomagba az elállást tartalmazó nyilatkozatot is (vagy küldje meg e-mail-en keresztül). Az elállási nyilatkozatot szabadon megfogalmazhatja, nincs előre meghatározott formanyomtatványunk erre az esetre. Az eredeti számlát, vagy annak fénymásolatát postai úton, vagy szkennelt formában elektronikus úton is eljuttathatja részünkre.
A terméket visszaküldéskor ne utánvéttel, vagy tértivevénnyel küldje részünkre, mert ezeket a csomagokat nem áll módunkban átvenni. A terméket javasoljuk, hogy ajánlott, értéknyilvánított küldeményként juttassa vissza részünkre. A visszaküldés teljes költsége a Vevőt terheli. A csomag visszaérkezését követően videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálásra kerül. Amennyiben a termék a visszaküldés során megsérül, úgy a kézbesítőnél jegyzőkönyvet vetetünk fel a sérülésről és a továbbiakban a feladónak kell a kártérítést intéznie a szállító cégnél. Ezért javasoljuk, hogy értéknyilvánítással kerüljön feladásra a visszaküldendő termék.
Az elállás jogának rövid ismertetését a számlán is megtalálható. Jelen tájékoztató hiányában jogosult a fogyasztó 12 hónap elteltéig gyakorolni az elállás jogát.
A Fogyasztó nem gyakorolhatja elállás jogát:
- olyan termék értékesítése esetében, mely a fogyasztó személyéhez kötött, ill. melyet a fogyasztó
utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő
- olyan termék értesítése, melynek ára a pénzpiac - értékesítő által - nem irányítható ingadozásától
függ
- ha a Fogyasztó a terméket felbontotta és/vagy kipróbálta
Szállítási díj megfizetése vásárlástól való elállás jog érvényesítése esetén:
- ha a visszaküldött termék(ek) értékével csökkentett rendelési végösszeg a mindenkori ingyenes szállítási összeg alá csökken, úgy felszámításra kerül az aktuális szállítási díj.
Elállás jogának gyakorlása kozmetikai és higiéniai termék vásárlása esetén:
Kozmetikai és higiéniai termék vásárlása esetén a Fogyasztó nem jogosult elállási jogát gyakorolni, amennyiben a termék csomagolását felbontotta és/vagy kipróbálta. Kézhezvételkor kérjük, szíveskedjen ellenőrizni a csomag sértetlenségét - lehetőség szerint a kézbesítő előtt - és ha sérülést vagy bármilyen rendellenességet észrevételez, be kell fáradnia a helyileg illetékes postahivatalba, ahol jegyzőkönyv felvételét kell kérnie. Erről bővebben ITT olvashat. Kérjük, hogy amennyiben problémája van, úgy jelezze nekünk, hogy segítségére lehessünk és rugalmasan megoldhassuk.
Hibás teljesítés esetében:
Amennyiben nem azt a terméket kapta, amit megrendelt, úgy haladéktalanul jelezze telefonon vagy e-mailban és azt díjmentesen kicseréljük. Ehhez Önnek vissza kell küldenie számunkra a kicserélni kívánt terméket. A visszaszállítási költségét mi fizetjük. Kérjük, addig ne küldje vissza a terméket, amíg nem egyeztetett velünk a visszaküldés módjáról és ügymenetéről! Csak abban az esetben küldjük a másik terméket, ha visszaérkezett hozzánk a csere-termék. Köszönjük szíves megértését és együttműködését.
Hibás termék esetében:
A megvásárolt terméket csak abban az esetben cseréljük ki, ha azok bizonyítottan hibásak. Ha a megrendelt árucikk bizonyíthatóan hibás, azt díjmentesen kicseréljük. Amennyiben nincs módunk a cserére, úgy a Vásárló választása szerint árengedményt kaphat a kiszállított hibás árucikkre, vagy értékegyeztetéssel választhat magának egy másik árucikket, vagy élhet a vásárlástól való elállás jogával.
Kozmetikai termék által okozott allergiás reakciók esete:
Amennyiben kozmetikai termék által okozott allergiás bőrreakció lép fel, úgy hagyja abba a termék további használatát. A termék által okozott allergiás reakció nem a termék hibájából ered. Kozmetikai termékeinket ne használja sérült bőrfelületre, nyílt sebre, ne egye meg, ne nyelje le, szembe ne kerüljön, hacsak nem ez a konkrét használati módja.
Szállítási hibából adódó reklamációk:
A Make Up Plaza Kft. a tőle telhető legnagyobb gondossággal csomagolja be hibátlan termékeit és ellenőrzi a termékek épségét feladás előtt. A csomag átvételét követően minden esetben ellenőrizze a csomag és a benne lévő termék sértetlenségét. Kézhezvételkor bontsa ki és lehetőség szerint - ha megoldható - a szállító előtt ellenőrizze azt. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a szállító nem kötelezhető arra, hogy megvárja, míg Ön kibontja és leellenőrzi a csomagot. Amennyiben a kiszállított áru megsérült, úgy be kell fáradnia a postahivatalba és jegyzőkönyv felvételét kell kérnie (vagy MOL kúton, PickPackPont-on). Csak ennek a jegyzőkönyvnek a megléte esetében tudunk panaszt elfogadni. A jegyzőkönyv hiányában nem áll módunkban terméket kicserélni és reklamációt elfogadni. Ha ezzel kapcsolatban bármilyen probléma felmerül, keressen bennünket elérhetőségeinket, készséggel állunk rendelkezésére és megpróbáljuk megoldani a kellemetlenséget. Célunk, hogy vevőink elégedettek legyenek szolgáltatásainkkal és termékeinkkel. Mottónk: "Mi a megoldást és nem a kifogást keressük."
IDE KATTINTVA tudja részletesen elolvasni a postán történő jegyzőkönyv felvételének pontos menetét. Tisztelettel kérjük a leírt ügymenet pontos betartását, hogy gyorsan orvosolhassuk problémáját. Szíves együttműködését ezúton is köszönjük.
A fogyasztóvédelemmel kapcsolatos jogszabályok és információk a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (www.nfh.hu) honlapján érhetőek el. Az itt nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv, valamint a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet szabályai az irányadóak.
Jelen tájékoztató hiányában jogosult a Fogyasztó három hónap elteltéig gyakorolni az elállás jogát.